fredag, november 07, 2008

Globaliseringskonferansen - la de små barna komme til meg

Om noen timer skal jeg til Oslo. Globaliseringskonferansen har opplegg for ungene, og dermed kan jeg være med. Vesla mi gleder seg til "balanseringskonkurransen", som hun veit at ikke er noen konkurranse, men et stooort møte. Et kjempestort møte som hun ville synes var ganske kjedelig om det ikke var noe eget opplegg for barna.

Tilgjengelighet for foreldre er fint, både for foreldrene som får delta og for konferansen, og for barna også. Uansett hva hun kommer til å brenne for når hun blir eldre, vil hun ha minner om å være omgitt av folk som jobber for noe de tror på. Det gjør meg glad å tenke på det. Og jeg gleder meg jeg også.

2 kommentarer:

  1. var du der? jeg så deg ikke. det var ganske dumt syns jeg.

    SvarSlett
  2. Ja, men det var så mye folk der at kongen kunne vært der og jeg hadde kanskje ikke sett ham... Han har ikke en gang like iøyenfallende hår som deg.

    SvarSlett