mandag, november 03, 2008

Akebakke

Jeg har ikke verdens sprekeste kropp og ikke store sjanser for å skaffe det i nærmeste framtid. Det er kanskje derfor jeg ikke vanligvis pleier vintersporten. Men nå har jeg sitti bakpå akebrettene til to femåringer, og jeg er så hekta! Rett på topp på lista Ting Som Er Kjempegøy Sjøl Med Moderat ME.

Jeg har tenkt å gjenta suksessen ved første anledning. Og om jeg finner et sted med egna skiheis mistenker jeg at jeg kan holde det gående en time. Og etterpå? Kakao.

2 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg til å gå på skøyter igjen, jeg... Gjerne på Spikersuppa med påfølgende varm sjokolade på Grand. Sjokoladen på Grand er laget av varm melg med mørk, belgisk sjokolade, som smelter og røres inn i melka. Mmmm...

    SvarSlett
  2. Ooooh. Når jeg blir frisk vil jeg skøyte! Og je for fancy kakao!

    SvarSlett