mandag, september 25, 2006

Workshop, sant!

Jeg skjønner ikke helt hvordan det skjedde, men plutselig sitter jeg her og skal arrangere en workshop. Jeg spurte på en mailingliste for Loreley om folk kunne si fra når en av kjernekursene i Reclaimingtradisjonen ble arrangert i deres område - og om de i så fall kunne låne meg en sofa.

Og jeg fikk svar om at folk skulle si fra når det skjedde noe, og at jeg var velkommen på sofaen deres, og det skal jeg nok også benytte meg av når den tid kommer. Men jeg fikk også en mail fra en lærer om at hun gjerne tok turen hit for å ha en workshop i den første av kjernekursene. Hurra! sa jeg.

Så akkurat nå sitter jeg her med en jobb å gjøre. Og kunnskapene til å gjøre den. Men jeg føler meg fortsatt ganske overumpla. Samtidig føles det veldig, veldig godt og fullstendig riktig. Bare ikke som jeg hadde planlagt.

1 kommentar:

  1. Heia :)

    gleder meg veldig til workshopen!

    Hvordan går det med den forresten, er det fortsatt vanskelig å finne sted el? (Absolutt ikke for å mase altså ;) Og er det mange som du vet kommer?

    - NenTara

    SvarSlett