tirsdag, april 22, 2008

I aten't dead

Jeg hadde tenkt å skrive noe om den åpne høringa om ny ekteskapslov.

Jeg hadde tenkt å skrive om zines.

Jeg hadde tenkt å skrive om fotbadets fortreffelighet.

Jeg hadde tenkt å skrive om den norske kirke (som ikke har hjemmesida dnk.no, det er det den norske knappefabrikken som har).

Jeg hadde tenkt å skrive om den pussige antakelsen som stadig dukker opp om at alle unge radikale røyker hasj, eller i hvert fall synes at det er greit.

Jeg hadde tenkt å skrive om å plukke søppel.

Jeg hadde tenkt å skrive om sykkelen min.


I stedet leser jeg om ymse beviser for at Google er gud.

In fact, by uploading your thoughts and opinions to the internet, you will forever live on in Google's cache, even after you die, in a sort of "Google Afterlife".


Jeg får heller komme sterkere tilbake.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar